امداد رایانه

این وبلاگ زیر مجموعه سایت امداد رایانه میباشد و فقط جهت تبلیغات ساخته شده است .

امداد رایانه

این وبلاگ زیر مجموعه سایت امداد رایانه میباشد و فقط جهت تبلیغات ساخته شده است .

امداد رایانه اپلیکیشنی است که از طریق آن میتوان مشکلات کامپیوتری و گوشی خود را حل کرد .
امداد رایانه دارای کارشناسانی مجرب است که با کمترین هزینه مشکل شما حتما رفع خواهد شد .

  • ۰
  • ۰

چطور در لبتاپهایی که دارای دو کارت گرافیک هستند، بین آنها سوئیچ کنیم. امروزه تکنولوژی جدیدی وارد لبتاپها شده که به  دلیل  اینکه  مصرف باتری کمتر شود طراحان از دو کارت گرافیک در طراحی لبتاب استفاده کرده اند. به طور مثال می توان یه کارت گرافیک AMD  یک گیگ یا دو گیگ و یه کارت گرافیک اینتل ۶۴ مگ که نهایت توانش اجرای windows  ویندوز ۷ است.
 باید بگم سوئیچ کردن در  لبتاپها معنی خاصی نداره همونطور که گفتم با توجه به اینکه در لبتاب ها بالا بردن کارایی و  مصرف پایین باتری معمولا برای کاربر مهم است شرکت های تولید کننده برای این موضوع مفهموم سوئیچ کردن بین کارت گرافیک را ارائه دادند . در زمانی که از نرم افزارهای معمولی و کارهای ساده که نیازی به گرافیک چندانی ندارند از گرافیک مجتمع یا  Integrated Graphics  به کار گرفته می شود و در هنگام کارهای گرافیکی سنگین و بازهای که نیاز گرافیک قوی دارند از گرافیک قوی تر استفاده می شود تا حالا باید با مفهموم سوئیچ کردن کارت گرافیک آشنا شده باشید لازم نیست به دنبال چیزی بگردید تا بین کارت گرافیک سوئیچ کنید این موضوع توسط خود لبتاپ حل می شود فقط شما باید راهنمایش کنید.

خب حالا در پایین نحوه سوئیچ کردن بین گرافیک ها را می بینید اگر باتوجه به تصویر مراحل طی کنید براتون پیش نمیاد.

در ابتدا شما با توجه به نسخه ایی که از کارت گرافیکی که روی سیستمتون نصب شده باید اخرین ورژن برنامه رو نسبت به مدل پردازنده گرافیکی تون نصب کنید . برای اینکه شما مدل پردازنده گرافیکی تون رو بفهمید باید طبق عکس زیر به قسمت Device Manager بروید و به قسمت Display Adaptor مراجعه کنید شما میتوانید کارت گرافیک نصب شده بر روی سیستمتان رو ببینید .

http://115pc.ir/blog/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D9%BE%D8%AA%D8%A7%D9%BE%D9%87%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%DA%86-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • مجید عبدال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی